Καταναλωτές στην Καλιφόρνια και στο Ιλινόις στράφηκαν δικαστικά κατά της παγκοσμίου φήμης εταιρίας Uber Technologies Inc ζητώντας αποζημίωση για παραβίαση της νομοθεσίας για την τηλεφωνία (Telephone Consumer Protection Act) ισχυριζόμενοι ότι λάμβαναν επανειλημμένα μηνύματα για χρήση των υπηρεσιών ταξί της εν λόγω εταιρίας χωρίς οι ίδιοι να έχουν υποβάλλει σχετικά αιτήματα.

Οι αγωγές, άλλες με τη μορφή ατομικών αγωγών και άλλες με τη μορφή συλλογικών, έχουν ως κοινή βάση την χρήση λανθασμένων δεδομένων κινητής τηλεφωνίας και τη λήψη μηνυμάτων χωρίς τη συναίνεση των συνδρομητών και προέρχονται τόσο από καταναλωτές όσο και από υποψήφιους οδηγούς αυτοκινήτων ταξί.

Ήδη η εταιρία αλλά και οι ενάγοντες αποδέχτηκαν την υπαγωγή της διαφοράς σε Διαμεσολάβηση και αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον η οριστική επίλυση του προβλήματος που ανέκυψε με τρόπο συναινετικό.

Πηγή: https://www.law360.com/articles/897671/uber-text-recipients-agree-to-mediate-tcpa-disputes

Έλενα Κολτσάκη, Διδάκτωρ Νομικής

Δικηγόρος – Διαμεσολαβήτρια (ΥΔΑΔΔ, UK, USA)

Εκπαιδεύτρια Διαμεσολαβητών, ΑΚΚΕΔ Προμηθέας (Αθήνα), ADR Center (Rome, Italy)